wtorek, 2 sierpnia 2016

POLI GENOVA - "If Love Was a Crime"- Bułgaria, 2016.

Witajcie!
    Dziś przychodzę do was z drugą opinią. Kolejna piosenka z tegorocznej Eurowizji, która uplasowała się wysoko. Mam na myśli piosenkę bardzo żywiołową oraz bardzo ciekawy, wciągający występ..

POLI GENOVA - "IF LOVE WAS A CRIME"

    No właśnie... gdyby miłość była przestępstwem, ile osób czytających to byłoby kryminalistami i siedziałoby za kratkami? Ja na pewno...

Przejdźmy do piosenki i występu.
    Obie te rzeczy wywarły na mnie bardzo pozytywne wrażenie i uważam, że Poli Genova zdecydowanie lepiej wypadła w tegorocznej edycji niż w roku 2011. z piosenką "Na Inat", choć tamta też nie była najgorsza..

Występ
    Podpisuję się pod faktem, że wokal to jedna z najważniejszych rzeczy i na niej przede wszystkim powinien skupić się wokalista, ale Poli w tym roku zrobiła naprawdę fajne show, przy czym nie zapominała o poprawnym wykonaniu piosenki. Barwa jej głosu idealnie dopasowała się do piosenki.
    Nie można zapomnieć o fenomenalnym stroju bułgarskiej wokalistki!

Piosenka
    Gdyby miłość była przestępstwem... Muzyka idealnie pasuje do tego tytułu! Piosenka naprawdę mi się podoba, biorąc pod uwagę wykonanie, melodię i wszystkie efekty dźwiękowe. Naprawdę gratuluję Bułgarii tak dobrego wyboru! :) 

    Bułgaria dziesięciokrotnie brała udział w Konkursie Piosenki Eurowizji, debiutując w 2005 roku. Niestety, jedyne 2 razy dostała się do finału (po raz pierwszy w 2007 roku, później w 2016). Bułgaria nigdy nie była na podium. 

Miejsce: 4
Moja ocena: ☻☻☻☻☻☻☻☻☻☺
Link do piosenki :) <<klik>>
Pozdrawiam,
Wiktor ;)

Ps. Piszcie, jakie kraje chcecie zobaczyć następne :) 

1 komentarz:

  1. Jezu, ale ona jest piękna!!! Piosenka cudowna, moje klimaty :) ! Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń