piątek, 19 sierpnia 2016

Laura Tesoro - "What's the pressure?" - Belgia, 2016

Witajcie! 
Nie bez powodu dziś post dotyczącej Belgii z tego roku.
Laura Tesoro -  "What's the pressure?" 

Powód notki - Laura obchodzi dziś 20. urodziny!! :)
Piosenka sama w sobie nie jest zła, Belgia ponownie mnie nie zawiodła. Wbrew negatywnym opiniom, mnie piosenka bardzo się podoba. Słusznie trafiła do finału i zaszła no, nawet wysoko.

Ciekawe jest to, że Belgia występowała jako ostatnia w drugim półfinale, a dwa dni później, w finale, startowała z numerkiem 1.

Poza tym, że Laura jest świetną wokalistką, ma także talent taneczny, co można zauważyć w teledysku piosenki "What's the pressure?" oraz na nagraniu z eurowizyjnej sceny. 

Występ czy nagranie?
Dla mnie chyba nie ma różnicy. Z radością i wielką chęcią oglądałem za każdym razem zarówno teledysk, jak i właściwy występ. Wbrew pozorom i wszelkim opiniom, pragnąłem, aby Belgia znalazła się w finale i powtórzyła swój sukces z ubiegłego roku, kiedy to uplasowała się zaraz za podium.

Belgia 58-krotnie brała udział w Konkursie Piosenki Eurowizji, jedynie jednokrotnie triumfując i ciesząc się ze zwycięstwa. Dwa razy była na drugim miejscu, lecz nigdy nie zajęła 3. miejsca. Sumując wszystkie edycje, Belgia najwięcej punktów dostała Holandii (126), a najwięcej dała Wielkiej Brytanii (147).

Miejsce: 10
Moja ocena: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺

Pozdrawiam,
Wiktor ;)

2 komentarze:

  1. Piosenka śliczna, natomiast początek odrobinę za mocno wjechał... ;) ale tak to, jak zwykle, skradła moje serce :) nono... Wiko, zaskoczyłeś mnie tą piosenką... ;) pięknie, oby tak dalej. Trzymam kciuki za Twojego bloga i życzę powodzeniaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !��

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny post podoba mi się także cały blog będę wpadać częściej :D

    OdpowiedzUsuń