sobota, 27 sierpnia 2016

Jamala - "1944" - Ukraina, 2016.

Cześć!
    Przygotowałem dla was notkę o dzisiejszej jubilatce i zwyciężczyni 61. Konkursu Piosenki Eurowizji.

JAMALA - "1944"


    "1944" - właśnie ta piosenka piosenka wygrała tegoroczną Eurowizję, czego ja osobiście się nie spodziewałem. Racja, przeczuwałem, że Ukraina dostanie dużo punktów - konflikt z Rosją, historyczny, wzruszający utwór i niebywały talent Jamali wskazywały na to, że piosenka wejdzie do finału i zajdzie wysoko, jednakże naprawdę nie obstawiałem, że wygra. 

    Z początku w ogóle nie przepadałem za tegoroczną propozycją z Ukrainy, potrzebowałem dużo czasu, aby się do niej przekonać. Dopiero na początku maja uświadomiłem sobie, że Jamala to jedna z lepszych uczestniczek tej Eurowizji, a jej piosenka, choć mało Eurowizyjna, to piękna. 
Ciekawostka
    Po zwycięstwie Ukrainy, zakochałem się w tej piosence tak bardzo, że razem z przyjaciółką wykonaliśmy ją na Konkursie Piosenki Obcojęzycznej, gdzie zatriumfowaliśmy podobnie jak Jamala. 

Występ czy nagranie


    Różnice są niewielkie. Podoba mi się i to, i to, jednakże boli mnie, że do nagrania audio nie ma teledysku. Szkoda, jestem ciekawy, jak on by wyglądał. 

 Historycznie rzecz ujmując:

    Ukraina trzynastokrotnie brała udział w Konkursie Piosenki Eurowizji. Dwa zwycięstwa, dwa srebrne i jeden brązowy medal, dają krajowi 5 miejsc na podium. Pierwszy raz Ukraina wygrała w 2004 roku dzięki dzikim densom Ruslany. Kraj, od którego Ukraina dostała najwięcej punktów to Białoruś (84), a kraj, któremu Ukraińcy dali najwięcej punktów to Rosja (104)

Miejsce: 1 :)
Moja opinia: ☻☻☻☻☻☻☻☻☺☺


Wszystkiego najlepszego, Jamala! :)

Pozdrawiam,
Wiktor ;)

____________________
Mój profil na Facebook'u
Mój Ask
wiktorzz14 <- Instagram ♥

1 komentarz:

  1. Oh jak ja uwielbiam Jamalę! Szkoda, że nie wygrała za pierwszym razem :// https://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń